LiveZilla Live Chat Software

Retourneren

U heeft een product bij ons gekocht maar nu blijkt er toch iets mis. Dat kan gebeuren.

Wij doen er alles aan om van u een tevreden klant te maken. Maar daar hebben wij wel uw hulp bij nodig.

Wij vragen u daarom:

 

1) Voor kleding, controleer onze maattabellen goed. Omdat alle kleding nu eenmaal anders uitvalt, hebben wij dit hulpmiddel voor u gemaakt. Om u zoveel mogelijk te helpen bij het kopen van de juiste maat.

*Want voor de meeste kleding die u omruilt geldt in de meeste gevallen dat wij die helaas niet weer kunnen verkopen en dus moeten weggooien.

Maar komt u er met de maattabel ook niet uit, neem dan gerust contact met ons op voor hulp en advies.

Mocht de maat onverhoopt toch niet goed uitvallen en wilt u het artikel ruilen voor een andere maat, neem dan binnen 5 dagen contact met ons op. (retourkosten zijn voor uw eigen rekening)

*Alleen kleding die in ongeschonden staat is en ongebruikt, kunnen wij retour nemen. Is dit niet het geval dan mogen wij een deelvergoeding van u vragen voor het gebruikte product.

 

2) Wilt u van een artikel een grote partij of meerdere exemplaren bestellen? Bestel dan eerst eens een of 2 artikelen om te kijken of het is wat u verwacht.

En houd er rekening mee bij grote bestellingen, dat alles wat in de webshop staat, met de hand gemaakt wordt. Wij hebben niets kant en klaar op de plank liggen omdat wij willen dat u de mogelijkheid heeft alles aan uw eigen wensen te laten aanpassen.

Daardoor kan het soms voorkomen dat het niet op tijd klaar is om dezelfde dag nog te versturen. U krijgt hiervan natuurlijk bericht.

*Alleen producten die niet naar uw wens zijn aangepast of op uw verzoek gemaakt zijn, kunnen worden omgeruild en/of gerouterneerd.

 

3) Controleer uw bestelling goed. Spelfouten in de door u opgegeven tekst of slechte kwaliteit van de door u aangeleverde foto(s) of afbeelding(en) valt niet onder onze verantwoordelijkheid en is geen reden voor retournatie. Natuurlijk proberen wij u er wel op te wijzen mocht het ons opvallen.

 

4) Het kan voorkomen dat iets onverhoopt toch stuk is. Wij vragen u dan onmiddellijk, of zo snel als redelijkerwijs verwacht kan worden dat u de schade heeft kunnen vaststellen, contact hierover met ons op te nemen. In de meeste gevallen zult u het artikel retour moeten sturen en sturen wij u een vervangend artikel toe (zodra wij het artikel retour ontvangen hebben en hebben kunnen constateren dat het buiten uw schuld om stuk gegaan is)

 

 

In al deze gevallen geld: neem eerst contact met ons op. Dan kunnen wij vaststellen hoe wij u het beste van dienst kunnen zijn en alles naar tevredenheid af kunnen handelen.

Stuurt u geen artikelen retour voordat u contact met ons gehad heeft en bericht heeft over wat u doen moet. Ongemelde retourzendingen kunnen wij niet aannemen.

*Voor alle retourzendingen geld dat het in de meeste gevallen op eigen kosten moet.

 

14 dagen herroepingsrecht.

Natuurlijk hopen we het niet maar mocht u toch af willen zien van de koop dan kunt u binnen 14 dagen contact met ons opnemen en dan sturen wij u een herroepingsformulier toe. Dit formulier moet u dan invullen en ondertekend terug sturen via de e-mail of de post naar ons. Daarin staat dat u wettelijk afstand neemt van de koop. Als wij binnen die 14 dagen de artikelen retour hebben ontvangen krijgt u het aankoop bedrag terug (mits de artikelen ongebruikt en ongeschonden zijn. Anders wordt het bedrag verminderd met een gebruikers vergoeding)

De kosten voor het retour zenden zijn voor uw eigen rekening.

 

*Gepersonaliseerde artikelen en producten die aangepast zijn naar uw wens en op uw verzoek, zijn uitgesloten van dit recht.

 

Contact: info@eemspc.nltel. 0595820997 – Willem de Merodelaan 18, 9982 LN Uithuizermeeden